Feestelijke opening VISparel

Woensdag, 30 september 2020

Zaterdag 26 september was het eindelijk zover: de feestelijke opening van de VISparel aan de Vondellaan! Wethouder Engbert Stroobosscher onthulde samen met onze voorzitter Sander Kantelberg het speciale bord bij deze vijver. Voorafgaand aan de opening vond er een viswedstrijd voor jeugdleden plaats in het kader van de Nationale Sportweek. De wethouder verzorgde na de opening tevens de prijsuitreiking. Voor alle deelnemers was er een leuke prijs!

Voorzitter Sander Kantelberg opende de ceremonie met een dankwoord aan de gemeente en het waterschap. Daarna richtte de wethouder zich tot de aanwezigen en prees daarbij onze verenging. HSV De Rietvoorn zet zich in voor mooie en schone vijvers zodat veel mensen aan de waterkant ontspanning vinden. De gemeente is daar blij mee.

De opening van de VISparel vond plaats door de vlag van HSV De Rietvoorn van het bord weg te laten "hengelen" door de wethouder en voorzitter Sander Kantelberg.

De opening kreeg ook aandacht van de pers. In de Rijnpost en de Gelderlander verschenen er berichten: