Algemeen

HSV De Rietvoorn organiseert jaarlijks diverse wedstrijden voor jong en oud. Ieder lid van HSV De Rietvoorn kan aan de wedstrijden deelnemen. De jeugdwedstrijden zijn voor de leeftijden tot 14 jaar en de competitiewedstrijden zijn vanaf 14 jaar. Voor de recreatievisser is het vissen in de B-groep mogelijk gemaakt en voor de wedstrijdvisser is de A-groep opgezet. De locaties worden vaak kort van te voren bekendgemaakt, u kunt die vinden bij de hengelsportwinkel Hertog aan de middelbuurtseweg 34a in Veenendaal, op deze site en Facebook.

Bij de wateren waar gevist wordt tijdens alle wedstrijden georganiseerd door HSV De Rietvoorn moeten alle oevers van deze wateren vrij gehouden worden voor de deelnemers aan deze wedstrijden.

Voor overige vragen over de wedstrijden kunt u contact opnemen met;
Gerard Lodder 06-27155731