Vrijwilligers gevraagd voor onderhoudswerkzaamheden vissenbossen

Dinsdag, 23 januari 2024

Beste vrijwilligers, Het jaar 2024 is weer begonnen, ook dit jaar hopen wij weer op veel vrijwilligers terekenen die mee willen helpen met het onderhouden van de viswateren in Veenendaal. Het onderhoud zal weer bestaan uit stekken onderhouden, vissenbossen maken en bijvullen waar nodig

We hebben onze hulp toegezegd aan de gemeente met het realiseren van nieuwe vissenbossen in Veenendaal oost.
Er komt een kunstwerk in het grote water (bij de fuut) en daar zullen de vissenbossen aangelegd worden.
De palen waar de takken tussen komen worden geplaatst door een andere partij, wij moeten ze vullen.
Waarschijnlijk zijn we daar 4 zaterdagen mee bezig en we starten op zaterdag 24 februari.

De palen worden zaterdag 3 februari geplaatst dus daarna kunnen wij aan de slag.

Dus mensen geef je op want vele handen maken licht werk.
Opgeven kan bij Corne van Dijk via mailadres; info@celektro.nl