Uitzetting viswateren HSV de Rietvoorn 2 maart 2024

Zondag, 17 maart 2024

Op 2 maart 2024 hebben we weer een fantastische uitzet dag gehad als hengelsportvereniging de Rietvoorn. Volgens het viswaterbeheer- en onderhoudsplan dat loopt van 2019 tot en met 2024 van de gemeente Veenendaal en de hengelsportvereniging.

Op 12 viswateren hebben we kleine onderhoudsuitzettingen gedaan om het visbestand op peil te houden en zo het visplezier van onze leden nog verder te vergroten.

Volgens ons visstandbeheer plan, doen we elk jaar kleine uitzettingen van kleinere karpers op onze visparels. Ook dit jaar hebben we weer kleine karpertjes uitgezet op deze wateren. De visparels zijn: De grote pekken, L-Vijver(Otterlaan) en de vijver de Driehoekjes(Vondellaan,) waar je heerlijk met de feederhengel of met de vaste hengel karpertjes en andere witvis kunt vangen.

Daarnaast hebben we op de volgende wateren kleine onderhoudsuitzettingen gedaan:

Visvijver, de blauwe palen in West
Stadspark
Surfvijver
Stad in de stad
Herenmoes
Veenendaal Oost I-Centrum(Van Essenlaan)
Veenendaal Oost Eilanden(Veenderij)
De visvijver bij de Meent
De visvijver bij de Polderlaan

We hopen dat, mede dankzij deze uitzettingen, iedereen een fantastisch visjaar mag beleven!

Vriendelijke groeten,

Het bestuur van HSV de Rietvoorn