Ledendag 6 juli Bootjes vissen

Zaterdag, 20 april 2024

Deze activiteit bootjes vissen zal plaats vinden op zaterdag 6 juli in Breukelen bij De Eerste Aanleg (adres; Scheendijk 7,3621 VB Breukelen, tel: 0346 - 261813) De opgave voor het bootjes vissen zal moeten plaats vinden als koppel, waarvan één persoon minimaal volwassen moet zijn. Omdat we 20 bootjes (voor 40 personen) hebben gehuurd zullen we vol=vol moeten hanteren. Voor deze ledendag zal er een eigen bijdrage gevraagd worden van € 12,50 p/pers. Dit bedrag zal één week na opgave betaald moeten worden op rekeningnummer NL66 RABO 0365 1270 43 t.n.v. HSV de Rietvoorn Veenendaal, bootjes vissen. Bij niet tijdig betalen zal de opgave vervallen!