Nieuws 2023

29 april 1e competitie wedstrijd A en B groep

Apr 2024

1e wedstrijd van de zomercompetitie Hengelsportvereniging De Rietvoorn Deze wedstrijd wordt voor de A-groep gevist in de Grote Pekken Voor de B-groep wordt deze wedstrijd gevist in het Stadspark Deze wedstrijden zijn voor alle leden en worden gevist volgens de reglementen van Hengelsportvereniging De Rietvoorn.

1 mei 60+ wedstrijd

Apr 2024

Deze wedstrijd wordt gevist in De Grote Pekken Deze viswedstrijd is voor alle 60+ leden van HSV De Rietvoorn. Aanvang wedstrijd: 13:30 uur Einde wedstrijd: ± 16:30 uur. Loten zal om 12:45 uur plaats vinden aan de waterkant.

Ledendag 6 juli forel vissen

Apr 2024

Op zaterdag 6 juli a.s. wordt de ledendag gehouden voor het forelvissen bij Forellenvijver ’t Groene Woud. We beginnen om 13.00 uur tot en met 17.00 uur, voor een hapje en een drankje wordt gezorgd deze middag. Gaarne zo spoedig mogelijk en uiterlijk voor vrijdag 21 juni opgeven! Opgeven is alleen mogelijk via Gerard Lodder mailadres; gjlodder@hotmail.nl Er is een capaciteit van ca.40 deelnemers. Vol is vol. Voor deze ledendag zal er een eigen bijdrage gevraagd worden van € 12,50 p/pers. Dit bedrag zal één week na opgave betaald moeten worden op rekeningnummer NL66 RABO 0365 1270 43 t.n.v. HSV de Rietvoorn Veenendaal, Forel vissen. Bij niet tijdig betalen zal de opgave vervallen!

Ledendag 6 juli Bootjes vissen

Apr 2024

Deze activiteit bootjes vissen zal plaats vinden op zaterdag 6 juli in Breukelen bij De Eerste Aanleg (adres; Scheendijk 7,3621 VB Breukelen, tel: 0346 - 261813) De opgave voor het bootjes vissen zal moeten plaats vinden als koppel, waarvan één persoon minimaal volwassen moet zijn. Omdat we 20 bootjes (voor 40 personen) hebben gehuurd zullen we vol=vol moeten hanteren. Voor deze ledendag zal er een eigen bijdrage gevraagd worden van € 12,50 p/pers. Dit bedrag zal één week na opgave betaald moeten worden op rekeningnummer NL66 RABO 0365 1270 43 t.n.v. HSV de Rietvoorn Veenendaal, bootjes vissen. Bij niet tijdig betalen zal de opgave vervallen!

Uitslag Jan Visser trofee

Apr 2024

Vandaag waren er 15 deelnemers naar de L-vijver gekomen om een visje te vangen. Ondanks dat het weer niet meewerkte waren de vangsten redelijk te noemen. De grote jongens/ kapers lieten het afweten maar veel kleine vis werd er wel gevangen met hier en daar een kleine brasem. Totaal werd er deze wedstrijd 14.352 gram gevangen gemiddelt bijna 1000 gram per deelnemer. Aan het eind van de wedstrijd werden er weer de waardebonnen uitgereikt van de slager en was het weer een geslaagde wedstrijd.

Vrijwilligers gevraagd voor onderhoudswerkzaamheden vissenbossen

Jan 2024

Beste vrijwilligers, Het jaar 2024 is weer begonnen, ook dit jaar hopen wij weer op veel vrijwilligers terekenen die mee willen helpen met het onderhouden van de viswateren in Veenendaal. Het onderhoud zal weer bestaan uit stekken onderhouden, vissenbossen maken en bijvullen waar nodig