Ledendag 6 juli forel vissen

Zaterdag, 20 april 2024

Op zaterdag 6 juli a.s. wordt de ledendag gehouden voor het forelvissen bij Forellenvijver ’t Groene Woud. We beginnen om 13.00 uur tot en met 17.00 uur, voor een hapje en een drankje wordt gezorgd deze middag. Gaarne zo spoedig mogelijk en uiterlijk voor vrijdag 21 juni opgeven! Opgeven is alleen mogelijk via Gerard Lodder mailadres; gjlodder@hotmail.nl Er is een capaciteit van ca.40 deelnemers. Vol is vol. Voor deze ledendag zal er een eigen bijdrage gevraagd worden van € 12,50 p/pers. Dit bedrag zal één week na opgave betaald moeten worden op rekeningnummer NL66 RABO 0365 1270 43 t.n.v. HSV de Rietvoorn Veenendaal, Forel vissen. Bij niet tijdig betalen zal de opgave vervallen!